Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2015 02:07 - Моите разбирания за живота и хората
Автор: myfilm Категория: Лични дневници   
Прочетен: 283 Коментари: 0 Гласове:
0



 Много често ме упрекват, че съм прекалено наивна. Но аз вярвам в доброто у хората. Въпреки всички пъти в които съм била наранявана съм готова да дам шанс на всеки. Човек се ражда добър. Злото се появява в следствие от преживяната болка. Нямаме право да съдим никого ако не знаем историята му, това което го е накарало да сгреши. За всяко взето решение има куп причини. Никога не съжалявайте. Спомнете си повода за своя избор и знайте, че колкото и маловажен да ви се струва в момента тогава е имал значение. 
 Аз вярвам, че всичко се връща, че всяко зло предизвиква ново зло. Една усмивка сутрин от непознат дори може да промени денят ти. Противник съм на мнението, че подсъзнанието може всичко: „Мислете за хубави неща и те ще ви се случат.” Това са глупости. Животът не е черно и бяло. В щастието има нещастие, но и в най-голямата болка можете да намерите нещо хубаво стига да имате правилната нагласа.


Тагове:   хората,   доброто,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: myfilm
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8323
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930